TVN - teraz
Lia
2005-06-20 15:55:36 UTC
Zaczyna się program Drzyzgi... o "ubieraniu kobiet". Gościem ma być m.in.
ulubieniec pru - Jacyków.
Lia
Katarzyna Kulpa
2005-06-20 15:57:34 UTC
Post by Lia
Zaczyna się program Drzyzgi... o "ubieraniu kobiet". Gościem ma być m.in.
ulubieniec pru - Jacyków.
to ja uprzejmie prosze o zjadliwe relacje :)

-- kasica (przy pracy i bez tv)
Kruszyzna
2005-06-20 18:58:09 UTC
Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 20 czerwca 2005 17:57
Post by Katarzyna Kulpa
to ja uprzejmie prosze o zjadliwe relacje :)
-- kasica (przy pracy i bez tv)
Ja też poproszę, bo przegapiłam :)

Krusz.
z TV, ale bez refleksu :)
--
Kruszyna
#GG 3084947
"Primum non stresere..."
aga.p
2005-06-20 21:23:53 UTC
Post by Katarzyna Kulpa
to ja uprzejmie prosze o zjadliwe relacje :)
Czy jak powiem, że facetowi by się przydało duże lustro albo własny
stylista, to będzie to bardzo zjadliwe?:)
Ja to widzę tak - Jacyków zawsze wygląda tak samo. Kolorki się zmieniają,
ale schemat ten sam (kangurka+marynarka), spodnie z którymi nie może trafić
w długość, jakiś postronek na szyi. Za każdym razem jak go widzę, to mam
wrażenie, że gość się chce na Blocha wystylizować. Ale po pierwsze opiera
się na jednym zdjęciu, a po drugie tamten to zupełnie inna klasa:-)
Co do komentarzy - merytorycznie często trudno mu nie przyznać racji. Ale
wykonanie, bleee! I hipokryta jest z niego straszny. Dzisiaj się przejechał
po modelce za zły pedicure, a za kazdym razem jak się uśmiechał to chował
głowę, co i tak nie przeszkadzało zauważyć, ża ma coś nie tak z zębami -
szczerbaty jest albo pokłócił się z dentystą (hej, każdy ma swojego konika,
u mnie to paszczęka:)

A poza tym program był ogólnie rozrywkowy bardzo. Zwłaszcza stwierdzenie
Antkowiaka, że Jacyków to w ramach stylizacji nawet bez spodni mógłby w
studio siedzieć:)
A kiecki Drzyzgi były obie fatalne.

pzdr,
Aga
Zazula
2005-06-20 21:41:59 UTC
Post by aga.p
Ja to widzę tak - Jacyków zawsze wygląda tak samo.
Wkurzaja mnie jego okulary plus czapeczka - nie widac go w ogole, nie widac
czy w ogole patrzy na rozmowce.
Post by aga.p
[...]
Witam w klubie :D Takim zboczencem czlowiek sie staje jesli sam nosil aparat
orto i patrzy potem wszystkim w zeby. Ja jak kogos poznaje to juz za chwile
mowi mojemu lubemu "nie ma gornej lewej piatki". Rodzina smieje sie ze mnie,
zebym dala juz spokoj.
Zazula
aga.p
2005-06-20 22:16:05 UTC
Post by Zazula
Wkurzaja mnie jego okulary plus czapeczka - nie widac go w ogole, nie widac
czy w ogole patrzy na rozmowce.
Ja już go chyba wolę w tej koszmarnej czapie niż z łysiną. Bruce Willis to
on nie jest:) A okulary to chyba na zmarszczki albo coby ukryć syndrom dnia
następnego:)
Post by Zazula
Witam w klubie :D Takim zboczencem czlowiek sie staje jesli sam nosil aparat
orto i patrzy potem wszystkim w zeby.
No dokładnie:) Ja mam jeszcze do tego obsesję na punkcie włosów. Właściwie
nie wiem co gorsze - zębów czasami nie widać:)

pzdr,
Aga
Kruszyzna
2005-06-21 11:51:12 UTC
Post by aga.p
Kolorki się zmieniają,
ale schemat ten sam (kangurka+marynarka),
Rany, ale jestem do tyłu. Co to jest kangurka? :)
Post by aga.p
to mam
wrażenie, że gość się chce na Blocha wystylizować.
I kto to jest Bloch? :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Magda
2005-06-21 11:53:44 UTC
Post by Kruszyzna
Rany, ale jestem do tyłu. Co to jest kangurka? :)
Widac a harcerstwie nie bylas ;-) Bluza z kapturem i kieszenia z przodu
Post by Kruszyzna
I kto to jest Bloch? :))
Tez nie mam pojecia

Magda
Lia
2005-06-21 11:55:24 UTC
Dnia 2005-06-21 13:53:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Magda
Post by Kruszyzna
Rany, ale jestem do tyłu. Co to jest kangurka? :)
Widac a harcerstwie nie bylas ;-) Bluza z kapturem i kieszenia z przodu
To z harcerstwa?
Mi się to kojarzy z wczesnym liceum, i chłopakami, którzy punka słuchali
(no i kangury nosili własnie) ;>
Lia
iska
2005-06-21 12:13:05 UTC
"Lia" <***@poczta.onet.pl> wrote in message news:ufbcy19d6r30>>> Rany,
ale jestem do ty3u. Co to jest kangurka? :)
Post by Lia
Post by Magda
Widac a harcerstwie nie bylas ;-) Bluza z kapturem i kieszenia z przodu
To z harcerstwa?
Mi sie to kojarzy z wczesnym liceum, i ch3opakami, którzy punka s3uchali
(no i kangury nosili w3asnie) ;>
Ano. Standardowe umundurowanie zatwierdzone bodajze przez GieKe. Dopiero
potem przyszla moda na te wszystkie mora, woddlandy i pustynne burze.

A tak BTW to pustynne burze sa bardzo bardzo tego lata. Tylko trzeba
jakos ozdobic.
iska
Kruszyzna
2005-06-21 12:51:53 UTC
Post by Lia
Post by Magda
Post by Kruszyzna
[...]
WOW, czego sie czlowiek nie dowie ;) Kiedy bylam w podstawowce (to
jeszcze w ubiegłym wieku :) ) cała szkoła miała fazę na Depeche Mode i
wszyscy jak jeden mąż nosili właśnie czarne kangurki :)

I tenże Jacyków wkłada kangurkę + marynarkę?? O rany. Moim skromnym
zdaniem lekki obciach, ale ja tam się nie znam na modzie :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
aga.p
2005-06-21 13:01:05 UTC
Post by Kruszyzna
I tenże Jacyków wkłada kangurkę + marynarkę?? O rany. Moim skromnym
zdaniem lekki obciach, ale ja tam się nie znam na modzie :)
I jeszcze kaptur na wierzch. A wczoraj miał do tego przykrótkie czerwone
skarpetki i było kulasy widać. Makabra.

pzdr,
Aga
aga.p
2005-06-21 12:24:54 UTC
Post by Magda
Widac a harcerstwie nie bylas ;-) Bluza z kapturem i kieszenia z przodu
:)) Obecnie modna w wersji hip-hopowej:)
Post by Magda
Post by Kruszyzna
I kto to jest Bloch? :))
Phillip Bloch, stylista gwiazd;) Odpowiedzialny m.in. za słynną oskarową
kieckę Halle Berry.

http://www.stylezonetv.com/PBloch.html

albo po prostu www.phillipbloch.com, ale to flash i się ciężko ładuje.

pzdr,
Aga
Lia
2005-06-21 12:23:02 UTC
Dnia 2005-06-21 14:24:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by aga.p
Phillip Bloch, stylista gwiazd;) Odpowiedzialny m.in. za słynną oskarową
kieckę Halle Berry.
rzeczywiście :)
ten też cienkim głoskiem i bardzo emfatycznie się wypowiada :)))

Może to teraz trendy wsrod stylistów? ;]
Lia
aga.p
2005-06-21 12:31:47 UTC
Post by Lia
Może to teraz trendy wsrod stylistów? ;]
Licho wie:)
Tyle że Blocha to ja akurat lubię słuchać, on się tak dajnie potrafi
pierdołami zachwycać. No i nawet jak kogoś skrytykuje, to z polotem, a nie z
grubej rury.

pzdr,
Aga
iska
2005-06-21 12:28:46 UTC
Post by aga.p
http://www.stylezonetv.com/PBloch.html
albo po prostu www.phillipbloch.com, ale to flash i sie cie?ko 3aduje.
Tez mi sztuka ubrac Halle Berry ;D
A iece to miala super w tym roku ...
iska
aga.p
2005-06-21 12:43:24 UTC
Użytkownik "iska" napisał w wiadomości news:42b807fe$0$31791
Post by iska
Tez mi sztuka ubrac Halle Berry ;D
A iece to miala super w tym roku ...
No po wpadce z Golden Globes musiała się postarać:))

BTW czytujecie czasami Fashion Police na www.eonline.com?

pzdr,
Aga
iska
2005-06-21 13:26:51 UTC
No po wpadce z Golden Globes musia³a siê postaraæ:))
Nie pamietam, ide szukac na IMDB :D
BTW czytujecie czasami Fashion Police na www.eonline.com?
Dotad nie ale przyda sie - nic tak passuje jak dobry gossip do porannej
kawy :D
Za to lubie ogladac Queer Eye - naprawde sporo sie mozna od Chlopaczkow
nauczyc :D
iska
iska
2005-06-21 13:32:47 UTC
Post by iska
No po wpadce z Golden Globes musia3a sie postaraa:))
Nie pamietam, ide szukac na IMDB :D
Kiecka nie jest najgorsza ale takie falbanki to dobrze wygladaja tylko na
Kidman.
Za to tu mi sie bardzo podoba. Mimo dlugich wlosow. Ale Stone chyba
bardziej:
I tu niezgorzej :D
iska
Kruszyzna
2005-06-21 12:56:56 UTC
Post by aga.p
Phillip Bloch, stylista gwiazd;) Odpowiedzialny m.in. za słynną oskarową
kieckę Halle Berry.
http://www.stylezonetv.com/PBloch.html
Aaaaa, kieca na zdjęciu fajowa. Czy tylko mi nie udaje się powiekszyć
zdjęcia, czy ta strona tak ma?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Theli
2005-06-20 15:56:37 UTC
Post by Lia
Zaczyna się program Drzyzgi... o "ubieraniu kobiet". Gościem ma być m.in.
ulubieniec pru - Jacyków.
buu, a ja nie zobacze... opowie ktos potem?

th
taora
2005-06-20 17:42:10 UTC
ranyyyy - gdzie jest watek o jacykowie????????
Lia
2005-06-20 16:40:11 UTC
W Polsce jest mało miejsc gdzie można się ubrać. Nawet w Warszawie. -
Jacyków.

Olbrych Grażyna - nasze sklepy sa skromne, polki maja mały wybór.

jacykowe - w \Pl nie ma kultury ubierania sie i nie ma kultury wydawania
pieniedzy na ubrania.

Olbrych - w Pl trudno jest kupic dcobra biala koszule i dobry,
ekstrawagancki ciuch. Nawet bardzo drogie sklepy - mają bezpieczne ciuchy,
a nie to co maja za granicą.

Jacykow - sciagaja bezpieczne, nijakie ciuchy. Ani to klasyczne, ani
ekstrawaganckie.

Horodynska - nie korzysta z rad stylistow, nawet w pracy.
i kupuje sukienki za 6 zł w secondhandach

Jacykow pojechał po modelce - ze sinykolor skóry, ze odciski od stanika, ze
nie ma dobrego pedikiur

Jacykow - słownaiki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu
Lia
2005-06-20 17:01:27 UTC
Chciałam rzeczywiscie wybrac co ciekawsze kąski, ale nuuuuuda, drogie
panie, nuuuuuda...

Tak na wyrost wybierając:

- W Polsce jest mało miejsc gdzie można się ubrać. Nawet w Warszawie. -
Jacyków.

- Olbrych Grażyna - nasze sklepy sa skromne, Polki maja mały wybór.

- Jacykow - w PL nie ma kultury ubierania sie i nie ma kultury wydawania
pieniedzy na ubrania.

- Olbrych - w PL trudno jest kupic dobra biala koszule i dobry,
ekstrawagancki ciuch. Nawet bardzo drogie sklepy - mają bezpieczne ciuchy,
a nie to co jest oferowane za granicą.

- Jacykow - sklepy sciagaja bezpieczne, nijakie ciuchy. Ani to klasyczne,
ani ekstrawaganckie.

- Horodynska - nie korzysta z rad stylistow, nawet w pracy.
i kupuje sukienki za 6 zł w second-handach

Jacykow pojechał po modelce - ze siny kolor skóry, że odciski od stanika,
ze nie ma dobrego pedikiur ;]]]( to było żenująco - zabawne, ale w sumie
miał rację)

- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.

- Jacykow - nie ma złego rozmiaru, sa źle dobrane ubrania.
Lia
Lia
2005-06-20 17:03:18 UTC
Aaaaa, Joasia Horodyńska nosi rozmiar 34/36, wiec panama, która tu pisała,
że przy niej Horodyńska jest gruba musi być rzeczywiścier szczupluteńka i
maluteńka... Zdaje się, ze Zuzanka prosiła panamę o zdjęcia - doszły? ;]
Lia
Małgorzata Krzyżaniak
2005-06-20 17:12:50 UTC
Pewnego dnia, a było to Mon, 20 Jun 2005 19:03:18 +0200, przyszła do mnie
Post by Lia
[...]
Still not king. Aż żem logi poczty przejrzała i nic ;-)

Zuzanka
--
.:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib
Kroofka
2005-06-20 17:36:11 UTC
Post by Lia
Jacykow pojechał po modelce - ze siny kolor skóry, że odciski od stanika,
ze nie ma dobrego pedikiur ;]]]( to było żenująco - zabawne, ale w sumie
miał rację)
Tej pannie w postrzępionym wdzianku powiedział że sina, odciśnięta i złe
pazury??
Nie dooglądałam bo wiało nudą:/
K.
Lia
2005-06-20 17:38:27 UTC
Dnia 2005-06-20 19:36:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Kroofka
Post by Lia
[...]
Nieee... tej w czarnej sukni z dekoltem na plecach. No i rzeczywiście jak
się eksponuje taką ilośc ciała to dobrze miec zdrowy odcień skóry, i ciało
bez odcisków... Na pazury zbliżenia nie dali.
Lia
Kruszyzna
2005-06-20 19:08:21 UTC
Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 20 czerwca 2005 19:01
Post by Lia
- Jacykow - w PL nie ma kultury ubierania sie i nie ma kultury wydawania
pieniedzy na ubrania.
A sprecyzował, co on rozumie przez kulturę ubierania się? Smak?
Post by Lia
- Jacykow - sklepy sciagaja bezpieczne, nijakie ciuchy. Ani to klasyczne,
ani ekstrawaganckie.
Nie wiem, jakiej ekstrawagancji on się spodziewa. Jeśli takiej, jaka została
zaprezentowana w lipcowym TS, to ja przepraszam. Nikt o zdrowych zmysłach
nie wyjdzie w tym na ulicę :)
Post by Lia
- Horodynska - nie korzysta z rad stylistow, nawet w pracy.
i kupuje sukienki za 6 zł w second-handach
Słusznie. Perełki można znaleźć :)
Post by Lia
ze nie ma dobrego pedikiur ;]]]
Spostrzegawczy ;-P
Post by Lia
- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.
A mówił, co w związku z tym? Radził coś?
Post by Lia
- Jacykow - nie ma złego rozmiaru, sa źle dobrane ubrania.
Tu się z nim zgodzę w 100% :)
Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947
"Primum non stresere..."
Lia
2005-06-20 19:11:20 UTC
Dnia 2005-06-20 21:08:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Kruszyzna
Post by Lia
- Jacykow - w PL nie ma kultury ubierania sie i nie ma kultury wydawania
pieniedzy na ubrania.
A sprecyzował, co on rozumie przez kulturę ubierania się? Smak?
To był raczej program o Modzie przez duże M, i ubieranie się u
projektantów... więc pewnie w takim sensie.
Post by Kruszyzna
Post by Lia
ze nie ma dobrego pedikiur ;]]]
Spostrzegawczy ;-P
No to trzeba mu oddać. Kreacje Drzyzgi też potrafił ładnie wypunktować.
Post by Kruszyzna
Post by Lia
- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.
A mówił, co w związku z tym? Radził coś?
Nie... program był absolutnie o niczym IMO...
Post by Kruszyzna
Post by Lia
- Jacykow - nie ma złego rozmiaru, sa źle dobrane ubrania.
Tu się z nim zgodzę w 100% :)
I to jest to, co on ciągle podkreśla, także w TVN Style... i jak krytykuje
na ulicach potFory to właśnie w tym stylu, a nie że krytykuje wszystkie
kobiety noszące ubrania większe niż 36.
Lia
Katarzyna Kulpa
2005-06-20 19:48:07 UTC
Post by Lia
Post by Kruszyzna
Post by Lia
[...]
hmm, to by znaczylo, ze jednak przypomina czlowieka :)
(pod warunkiem, ze nie proponuje worow pokutnych wszystkim powyzej
36)

-- kasica
Lia
2005-06-20 19:54:01 UTC
Dnia 2005-06-20 21:48:07 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Katarzyna Kulpa
Post by Lia
[...]
On generalnie postuluje dobrze skrojone marynarki, i spodnie które nie
wrzynają się w tyłek.
Zwykle krytykuje takie zbyt obcisłe spodnie, które obciskają uda zamiast
swobodnie spływać.
W ostatnim programie sam z siebie chwalił dwie nieco bardziej puszyste
kobiety - a ubrane były rzeczywiscie fajnie, jedna miała fajne lniane
spodnie i obcisłą górę.

Ja naprawde jego krytyce merytorycznie rzadko mogę coś zarzucić. Bo forma
jego wypowiedzi... no bywa ostra, i niewybredna.
Lia
Katarzyna Kulpa
2005-06-20 19:59:45 UTC
Post by Lia
On generalnie postuluje dobrze skrojone marynarki, i spodnie które nie
wrzynają się w tyłek.
[...]

no to coraz bardziej go lubie. tylko skad je wziac? to jest
problem, a nie niechec do noszenia takowych :)

-- kasica, ktora jeszcze nie doswiadczyla dobrodziejstw
dobrze skrojonej (tzn. dopinajacej sie z przodu, ale nie
opadajacej z ramion i z nie za dlugimi rekawami) marynarki :)
Kruszyzna
2005-06-20 20:21:39 UTC
Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 20 czerwca 2005 21:54
Post by Lia
On generalnie postuluje dobrze skrojone marynarki, i spodnie które nie
wrzynają się w tyłek.
Zwykle krytykuje takie zbyt obcisłe spodnie, które obciskają uda zamiast
swobodnie spływać.
Tu go poprę. Spodnie, które nie włażą w tyłek, prezentują się o niebo
lepiej. Wyszczuplają, wyglądają bardziej elegancko. Żeby nosić spodnie
obcisłe, trzeba mieć naprawdę piękne nogi i figurę bez zarzutu a, prawdę
mówiąc, takie szczęściary to raczej nie jest przytłaczająca większość
społeczeństwa :) A często jest tak, że znad obcisłych spodni wylewa się
lekko obfity brzuszek z kolczykiem w pępku. Brrr...
Post by Lia
Ja naprawde jego krytyce merytorycznie rzadko mogę coś zarzucić. Bo forma
jego wypowiedzi... no bywa ostra, i niewybredna.
Podejrzewam, że ta forma byłaby dla mnie nie do przejścia :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947
"Primum non stresere..."
Lia
2005-06-20 20:16:29 UTC
Dnia 2005-06-20 22:21:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Kruszyzna
Post by Lia
Ja naprawde jego krytyce merytorycznie rzadko mogę coś zarzucić. Bo forma
jego wypowiedzi... no bywa ostra, i niewybredna.
Podejrzewam, że ta forma byłaby dla mnie nie do przejścia :)
Szczerze? Jak ona jest połączona z tym jego nieco piskliwym głosikiem, i
taką sporą emfatycznością - to nie jest taka straszna ;]
Lia
Kruszyzna
2005-06-20 20:37:05 UTC
Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 20 czerwca 2005 22:16
Post by Lia
Szczerze? Jak ona jest połączona z tym jego nieco piskliwym głosikiem, i
taką sporą emfatycznością - to nie jest taka straszna ;]
Szczerze :), ja jestem bardzo wrażliwa na formę. Potrafi mi zagłuszyć
treść :)
Piskliwy głosik mówisz? Dlaczego myślałam, że on mówi głębokim barytonem ;-)
Tak jakoś wygląda :)

A co do formy, ciekawostka. Jest we Wrocku fantastyczny sklep. Znaczy się,
nie sklep jako taki, ale w ogóle jego zawartość. Jeden dział to odzież
ciążowa, a drugi dział to.... sakralna :))))) Ornaty i te rzeczy, stuły,
sutanny. I to wszystko w jednym sklepie :) I widziałam jak dwoje jakichś
prowadzących jakiś tam program komentowało zawartość tego sklepu, stojąc
przy oknie wystawowym. Można było naprawdę zdrowo pożartować, pobawić się
skojarzeniami, połapać za słówka. A oni to tak tandetnie zarżnęli, tak
kompletnie nie mieli pomysłu, tak zupełnie nie wiedzieli, co powiedzieć,
tak fatalnie bez polotu i humoru, że na miejscu właściciela sklepu rwałabym
włosy z głowy i postulowała zamontowanie w TVP jakiejś księgi skarg i
zażaleń. Aż, cholewcia, poczułam w sobie chęć wkroczenia na nową drogę
życiową i zrobienia kariery w telewizji :) Każdy byłby od nich lepszy :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947
"Primum non stresere..."
Lia
2005-06-20 20:40:39 UTC
Dnia 2005-06-20 22:37:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Kruszyzna
Aż, cholewcia, poczułam w sobie chęć wkroczenia na nową drogę
życiową i zrobienia kariery w telewizji :) Każdy byłby od nich lepszy :)
TVN i wszystkie odnogi robią właśnie nabór :) Może to jakiś znak dla Ciebie
:D
Lia
Kruszyzna
2005-06-20 20:58:24 UTC
Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 20 czerwca 2005 22:40
Post by Kruszyzna
[...]
Hre, hre, wiem. Aż się zgłoszę dla kawału ;-P. Byłabym najbardziej zdziwioną
osobą na tej planecie, gdyby się udało. Chyba w trupa bym się urżnęła. Raz
w życiu wolno :))
Podejrzewam jednak, że nawet jeśli koncepcyjnie byłoby OK, to wizualnie
przepadłabym z kretesem :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947
"Primum non stresere..."
Lia
2005-06-20 20:55:06 UTC
Dnia 2005-06-20 22:58:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Kruszyzna
[...]
Śmiem podejrzewać, że gros narybku będzie pracowac poza wizją...

Poza tym Jacyków Cię weźmie w swoje łapki i tak wystylizuje, że wszystkim
paszczęki opadną ;D
Lia
Katarzyna Kulpa
2005-06-20 21:05:23 UTC
Post by Lia
Śmiem podejrzewać, że gros narybku będzie pracowac poza wizją...
Poza tym Jacyków Cię weźmie w swoje łapki i tak wystylizuje, że wszystkim
paszczęki opadną ;D
no, Kruszyna, po prostu _musisz_ sie zalapac :))

-- kasica
Kruszyzna
2005-06-21 10:31:42 UTC
Dnia 6/20/2005 11:05 PM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i
Post by Katarzyna Kulpa
Post by Lia
Poza tym Jacyków Cię weźmie w swoje łapki i tak wystylizuje, że wszystkim
paszczęki opadną ;D
no, Kruszyna, po prostu _musisz_ sie zalapac :))
Nie ma dwóch zdań. Nie przepuszczę :)))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Kruszyzna
2005-06-21 10:30:59 UTC
Post by Lia
Śmiem podejrzewać, że gros narybku będzie pracowac poza wizją...
O, na pewno :)
Post by Lia
Poza tym Jacyków Cię weźmie w swoje łapki i tak wystylizuje, że wszystkim
paszczęki opadną ;D
No to zadzieram kiecę i lecę :)))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Ania
2005-06-20 21:49:57 UTC
Post by Kruszyzna
Hre, hre, wiem. Aż się zgłoszę dla kawału ;-P. Byłabym najbardziej zdziwioną
osobą na tej planecie, gdyby się udało. Chyba w trupa bym się urżnęła. Raz
w życiu wolno :))
Raaaz.. już Ci uwierzymy! A co się dzieje na wrocławskich spędach pru? :>
Że niby nie widzialyśmy zdjęć? :>

Pozdr!
Bawcie się jutro dobrze, mnie, madafaka, nie będzie niestety :(
Ania
--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało
jego życie jak muzyka..."
Kruszyzna
2005-06-21 11:32:30 UTC
Post by Ania
Bawcie się jutro dobrze, mnie, madafaka, nie będzie niestety :(
A co Ty tutaj się znowu wykręcasz? A kto nam opowie, jak w Rosji było?
Toż pizza na sesję najlepsza :) Co Ci da lepszego kopa? :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Gosia Plitnik
2005-06-21 07:46:16 UTC
Post by Kruszyzna
Tu go poprę. Spodnie, które nie włażą w tyłek, prezentują się o niebo
lepiej. Wyszczuplają, wyglądają bardziej elegancko.
Zgadzam sie w 1000% tylko jak ja mam kupic spodnie, to mam z głowy pare
dni albo tygodni, gdyz tak jak poinformował Jacykow mam "przyciezki
dół"?tzn, on przyciezki nie jest, ale w porównaniu do talii zdecydowanie
szerszy:-)i wszystko na mnie wisi w pasie,a na tylniej czesci sie
opina:-(tak naprawde, mam juz troche dosc spodni lejacych, bo wszystkie
takie własciwie mam, no ale cóz...Dzisiaj załoze długa sukienke:-))

Gosia
Zazula
2005-06-20 21:43:28 UTC
Post by Lia
- Olbrych Grażyna - nasze sklepy sa skromne, Polki maja mały wybór.
To ta naczelna Glamour? Jacykow wspomnial o jej kilogramach. To chyba bylo
bolesne.
Zazula
Malgorzata Lewicka
2005-06-21 07:52:14 UTC
Post by Lia
- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.
I ciekawe, co powinny z tym zrobić. Pewnie oberżnąć siekierką to i owo
albo operację zmiany płci przejść.

Saddie, która lubi gejów, ale do momentu, w którym zaczynaja krytykować
kobiecą figurę jako taką
--
saddie
hell.pl Loading Image...
[ parental advisory: explicit content ]
kolorowa
2005-06-21 08:23:16 UTC
"Malgorzata Lewicka" napisała
Post by Malgorzata Lewicka
Post by Lia
[...]
Zastanawiam się, jak to jest, że oni mają taki posłuch wśród kobiet...

Małgonia
Katarzyna Kulpa
2005-06-21 10:40:52 UTC
Post by Malgorzata Lewicka
Saddie, która lubi gejów, ale do momentu, w którym zaczynaja krytykować
kobiecą figurę jako taką
Zastanawiam się, jak to jest, że oni mają taki posłuch wśród kobiet...
a maja? w kazdym razie nie u mnie ;)

-- kasica
Theli
2005-06-21 10:54:27 UTC
Post by Katarzyna Kulpa
Post by kolorowa
Zastanawiam się, jak to jest, że oni mają taki posłuch wśród kobiet...
a maja? w kazdym razie nie u mnie ;)
Chocby taki Yves Saint Laurent to chyba troche ma ;)

th
Katarzyna Kulpa
2005-06-21 11:16:43 UTC
Post by Theli
Post by Katarzyna Kulpa
Post by kolorowa
Zastanawiam się, jak to jest, że oni mają taki posłuch wśród kobiet...
a maja? w kazdym razie nie u mnie ;)
Chocby taki Yves Saint Laurent to chyba troche ma ;)
to ja przepraszam. masz racje - jesli chodzi o kreowanie
trendow w modzie, to maja - nawet czlowiek nie wie,
ze nosi na sobie pomysly jakiegos geja ;)

-- kasica
iska
2005-06-21 13:36:20 UTC
Post by Theli
Chocby taki Yves Saint Laurent to chyba troche ma ;)
Jak dla mnie Versace. Takich sukni juz nikt nie robi :(
iska
Lia
2005-06-21 08:46:17 UTC
Dnia 2005-06-21 09:52:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Malgorzata Lewicka
Post by Lia
[...]
O nieeee, powiedział, że taka genetyka, i że po prostu trzeba dobierac
ubrania, które dobrze na takiej sylwetce leżą.
I zjechał modelkę w sukni, że za chuda, bo do tej kiecki to właśnie budowa
słowianki byłaby idealna.
Post by Malgorzata Lewicka
Saddie, która lubi gejów, ale do momentu, w którym zaczynaja krytykować
kobiecą figurę jako taką
On naprawdę stwierdził fakt... a nie skrytykował niewybrednie.
Lia
'madzik'
2005-06-21 11:31:16 UTC
Post by Lia
O nieeee, powiedział, że taka genetyka, i że po prostu trzeba dobierac
ubrania, które dobrze na takiej sylwetce leżą.
Jeśli genetyka dała - jego zdaniem - Słowiankom ciężkie doły, to nie
wiem, jak by określił parę innych nacji... ;-)
Post by Lia
On naprawdę stwierdził fakt... a nie skrytykował niewybrednie.
No dobra, nie będę się kłócić, bo nie oglądałam, ale nie wydaje mi się,
że Polki _generalnie_ mają problem z okolicą krzyża/bioder...
Magda
Lia
2005-06-21 11:37:48 UTC
Dnia 2005-06-21 13:31:16 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by 'madzik'
No dobra, nie będę się kłócić, bo nie oglądałam, ale nie wydaje mi się,
że Polki _generalnie_ mają problem z okolicą krzyża/bioder...
No w porównaniu z Holenderkami rzeczywiscie nie mamy :)
Lia
Kruszyzna
2005-06-21 11:41:54 UTC
Post by 'madzik'
Jeśli genetyka dała - jego zdaniem - Słowiankom ciężkie doły, to nie
wiem, jak by określił parę innych nacji... ;-)
O, Pigmeje na ten przykład :) Pigmejki to do piero mają doły :))
Post by 'madzik'
No dobra, nie będę się kłócić, bo nie oglądałam, ale nie wydaje mi się,
że Polki _generalnie_ mają problem z okolicą krzyża/bioder...
I jakoś, kurcze, jest problem, żeby ten i ów to dostrzegł. Ja myślę
nawet, że to nie jest problem w ścislym sensie, tylko taka Polek uroda.
O, uroda właśnie. Naprawdę brakuje mi w sklepie ciuszków, które ładnie
leżałyby na kobietach obdarzonych 30-centymetrową różnicą między pasem a
biodrami. Napaliłam się swego czasu na przepiękną, długą, sztruksową
spódnicę w Carry. Zastrzyk gotówki się zdarzył. W biodrach miodzio, ale
w pasie, to jeszcze sporo mnie mogłoby wejść. Ani to przerobić, ani co...
Być może Angielki, Francuzki, Niemki czy inne nacje nie mają takiej
urody biodrzastej. Czuję się dyskryminowana. Mogłam pójść na paradę
równości ;-P :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Katarzyna Kulpa
2005-06-21 11:45:47 UTC
Post by Kruszyzna
[...]
chcesz troche mojej, hmm, urody z okolicy talii? chetnie sie podziele ;))

-- kasica, ktora wszystko w brzuch cisnie, a na biodrach wisi...
Kruszyzna
2005-06-21 12:31:00 UTC
Post by Katarzyna Kulpa
chcesz troche mojej, hmm, urody z okolicy talii? chetnie sie podziele ;))
Hre, hre :) Moj kuzyn zwykl mowic do swojej dziewczyny, ze kochanego
ciala nigdy za wiele ;)))
Post by Katarzyna Kulpa
-- kasica, ktora wszystko w brzuch cisnie, a na biodrach wisi...
Krusz.
odwrotnosc kasicy :)
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
'madzik'
2005-06-21 11:54:27 UTC
Post by Kruszyzna
Naprawdę brakuje mi w sklepie ciuszków, które ładnie
leżałyby na kobietach obdarzonych 30-centymetrową różnicą między pasem a
biodrami.
Ja też tak miałam (teraz jeszcze zrzucam po drugiej ciąży pare cm z
talii). Ale róźnica 30 cm pomiedzy pasem a biodrami nie musi oznaczac ze
biodra ciezkie - moze oznaczac duza lekkosc w okolicy talii po prostu.

Czasem mierze szwedzkie spodnie - w większosci, jesli dopasowane w
talii, to wisza w taki dziwny sposob na biodrach - tak, jakbym w okolicy
bioder miala mieć dodatkowy wałeczek tłuszczu (taki lekko "amerykański"
od siedzenia z pizza przed tv ;-) ) - i są takie spodnie-marzenie,
swietnie leżące, białe, w talii i nogawkach dopasowane (nie obcisłe!)
jak złoto - a w same biodra moge wsadzic po pol kilo waty z kazdej
strony. Bez sensu.
Magda
Kruszyzna
2005-06-21 12:33:31 UTC
Post by 'madzik'
Ja też tak miałam (teraz jeszcze zrzucam po drugiej ciąży pare cm z
talii). Ale róźnica 30 cm pomiedzy pasem a biodrami nie musi oznaczac ze
biodra ciezkie - moze oznaczac duza lekkosc w okolicy talii po prostu.
Otóż to!! Lekkosc talii - super wyrazenie, podchwytuje :) Teraz to mam
nieznosna lekkosc talii :))
Post by 'madzik'
[...]
Jade do Szwecji. Spodnie na mnie szyja :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Małgorzata Krzyżaniak
2005-06-21 13:45:25 UTC
Pewnego dnia, a było to Tue, 21 Jun 2005 13:41:54 +0200, przyszła do mnie
Post by Kruszyzna
O, uroda właśnie. Naprawdę brakuje mi w sklepie ciuszków, które ładnie
leżałyby na kobietach obdarzonych 30-centymetrową różnicą między pasem a
biodrami.
Tia. Mnie ratują elastyczne sukienki.

Zuzanka (i jakieś 30 cm różnicy)
Lia
2005-06-21 13:49:16 UTC
Dnia 2005-06-21 13:41:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Kruszyzna
[...]
Albo elastyczne, albo biodrówkowate, albo krawcowa do przeróbek. Ostatnio
ta ostatnia najczęsciej.
Lia
Magda
2005-06-21 08:45:40 UTC
Post by Lia
Jacykow pojechał po modelce - ze siny kolor skóry, że odciski od stanika,
ze nie ma dobrego pedikiur ;]]]( to było żenująco - zabawne, ale w sumie
miał rację)
Jak dla mnie to bez sensu modelke zjechal. Taka jej praca, ze przychodzi i
wklada co daja. Ktos powinien z charakteryzatorow o tym pomyslec, a
wygladalo rzeczywiscie tak jakby laska wpadla na chwile i zaraz miala
autobus do domu.
Magda
'madzik'
2005-06-21 11:27:57 UTC
Post by Lia
- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.
Chyba ów pan dawno poza Polską nie bywał ;-)

(nie wmówię o środowisku modelek etc ...)

Co do reszty, nie będę się wypowiadać, bo programu nie oglądałam, a o p.
J. to pierwsze słyszę.
Magda - i witam po długiej przerwie :-)
Lia
2005-06-21 11:29:43 UTC
Dnia 2005-06-21 13:27:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by 'madzik'
Post by Lia
- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.
Chyba ów pan dawno poza Polską nie bywał ;-)
Znaczy się, ze Słowniaki - nie Polki nie mają, czy że nie tylko Słowianki
mają? ;]
Post by 'madzik'
Magda - i witam po długiej przerwie :-)
No w końcu się dałaś namówić :)))
Lia
Magda
2005-06-21 11:05:32 UTC
Post by Lia
- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.
To jest wlasnie sedno sprawy. Nosze rozmiar 38 wiec wg tej oceny juz nie
jestem szczupla i z duma obnosze swoje zawieszenie w obcislych jeansach.
Sorry ale moim zadniem kobieca budowa jaka jest kazdy widzi i nie zamierzam
sie maskowac udajac, ze moje biodra nie sa okragle. Tak wyglada kobieta czy
to sie komus podoba czy nie. A wiekszosc facetow sie podoba.
I jeszcze jedno... Slowianki. A latynoski? Afrykanki? Te nie maja?

Magda (ktora uwaza, ze J.Lo ma pupe w sam raz)
Katarzyna Kulpa
2005-06-21 11:50:58 UTC
Post by Magda
To jest wlasnie sedno sprawy. Nosze rozmiar 38 wiec wg tej oceny juz nie
jestem szczupla i z duma obnosze swoje zawieszenie w obcislych jeansach.
moim skromnym zdaniem to jeansy sa stworzone do tego, zeby byly
obcisle. nie wyobrazam sobie jeansow luznych na tylku. jeansy
sa od pokazywania damskiego tylka!
Post by Magda
Sorry ale moim zadniem kobieca budowa jaka jest kazdy widzi i nie zamierzam
sie maskowac udajac, ze moje biodra nie sa okragle. Tak wyglada kobieta
czy to sie komus podoba czy nie. A wiekszosc facetow sie podoba.
no ja popieram. mnie sie tez podoba ;)

-- kasica, zwolenniczka dymorfizmu plciowego
Theli
2005-06-21 11:48:24 UTC
Post by Magda
A wiekszosc facetow sie podoba.
I jeszcze jedno... Slowianki. A latynoski? Afrykanki? Te nie maja?
No wlasnie... tez mi sie wydaje, ze facetom jednak te ciut szersze sie
podobaja (oczywiscie bez przasady ;)) A co do sylwetek modelek: kto to
powiedzial, ze modelki maja takie waskie biodra, zeby projektantom-gejom
przypominaly chlopcow? Cos w tym prawdy chyba jest.
Post by Magda
Magda (ktora uwaza, ze J.Lo ma pupe w sam raz)
Swiete slowa :)

th
justa
2005-06-21 13:47:50 UTC
Post by Lia
- Jacykow - słowianki maja przyciezkie doły. Postanowił zostac bardziej
kulturalnym - nie bedzie mowil o zadach, tylko o zawieszeniu.
czego przykładem jest chyba najsłynniejszy przyciężki zadek J. Lo ;) typowa
Słowianka ;)
Magda
2005-06-21 12:10:01 UTC
Dziewczyny, a tak z reka na sercu ;-) Nie uwazacie, ze Bridget Jones
wygladala apetycznie? A juz w przebraniu kroliczka moim zdaniem rewelacja.
Widzialam pozniej ta aktorke na jakims rozdaniu nagrod, kiedy zrzucila
nadprogramowe kilogramy. Wygladala szczuplej i ...duzo starzej.

Magda
Lia
2005-06-21 12:15:18 UTC
Dnia 2005-06-21 14:10:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Magda
[...]
W pierwszej części - nawet nawet,
w drugiej - ostro przesadzili z utuczeniem, i wyglądała mocno
niezachęcająco.
A jak jest szczupła - to wygląda idealnie.
A najkobiecej wyglądała w "Jerry Maguire" :)
Lia
Magda
2005-06-21 12:17:12 UTC
Post by Lia
W pierwszej części - nawet nawet,
w drugiej - ostro przesadzili z utuczeniem
Drugiej nie widzialam :-)
Post by Lia
A najkobiecej wyglądała w "Jerry Maguire" :)
Tez nie widzialam :-)

Magda
Lia
2005-06-21 12:21:10 UTC
Dnia 2005-06-21 14:17:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Magda
Post by Lia
W pierwszej części - nawet nawet,
w drugiej - ostro przesadzili z utuczeniem
Drugiej nie widzialam :-)
Tu zasadniczo nie ma czego żałować.
Post by Magda
Post by Lia
A najkobiecej wyglądała w "Jerry Maguire" :)
Tez nie widzialam :-)
A tu gorąco polecam nadrobienie zaległości... miły, ciepły, i pośmiać się
można. No przynajmniej na mnie tak działa, bo go uwielbiam :)
Lia
Katarzyna Kulpa
2005-06-21 12:21:44 UTC
Post by Magda
[...]
"Bridget" co prawda nie ogladalam, ale na roznych fotkach i zajawkach
owszem - bardzo kobieca.
co do pieknych kobiet, to polecam Sin City - wszystkie laski maja
_biodra_ i naprawde robia wrazenie. a typowym przykladem okropnego
szkieletora jest dla mnie Kylie Minogue - ogladalam jakis wywiad
z nia i caly czas obserwowalam z zafascynowaniem jej twarz i glowe -
czaszka ciasno obciagnieta skora, jak u zaglodzonego dziecka. zalosc
brala doslownie.

-- kasica
justa
2005-06-21 13:56:22 UTC
Post by Katarzyna Kulpa
[...]
też mi się ta czaszka nie podoba i nie rozumiem zachwytów nad jej rzekomą
urodą, a to naciągnięcie skóry to chyba też od źle wykonanego liftingu? ;)
Kruszyzna
2005-06-21 12:53:11 UTC
Post by Magda
[...]
Moim zdaniem bardzo apetyczna. A po zrzuceniu kilogramów wyglądała na
przeraźliwie wychudzoną. Chyba przesadziła w drugą stronę.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947
"Primum non stresere..."
Justyna Bargielska
2005-06-21 13:01:32 UTC
Post by Kruszyzna
Post by Magda
[...]
Ale że gdzie tak wyglądała, że np. tu:
http://film.onet.pl/O,19607,6,1,6032,galeriao.html ?

Bo chronologicznie rzecz biorąc akurat tutaj jest "po zrzuceniu".

[Btw włączyła mi się po ostatnich zakupach głupawka rozmiarowa:
jaki ona, Twoim i koleżanek zdaniem, może nosić na tym zdjęciu
uogólniony rozmiar, przyjmijmy - według standardów unijnych?]

J.
Katarzyna Kulpa

-- kasica
Justyna Bargielska
2005-06-21 13:12:04 UTC
Post by Katarzyna Kulpa
Post by Justyna Bargielska
jaki ona, Twoim i koleżanek zdaniem, może nosić na tym zdjęciu
uogólniony rozmiar, przyjmijmy - według standardów unijnych?]
na moje oko 36.
A nie opuchłe 38??
Przecież ona nie ma metr pięćdziesiąt w kapeluszu, tylko jest
stosunkowo słuszna laska!
Bosz, ile aspektów życia codziennego wymaga ode mnie
natychmiastowej rewizji:>.

J.
Lia
2005-06-21 13:14:56 UTC
Dnia 2005-06-21 15:12:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Justyna Bargielska
Post by Katarzyna Kulpa
na moje oko 36.
A nie opuchłe 38??
Opuchłe 38? To tak w takt podążania za Jacykowem?
Na moje oko 36.
Post by Justyna Bargielska
Przecież ona nie ma metr pięćdziesiąt w kapeluszu, tylko jest
stosunkowo słuszna laska!
No i?
Ja mam 1,75 m i większośc ubrań 36 (ta mniejszośc to 34- dół i 38 - góra).
Post by Justyna Bargielska
Bosz, ile aspektów życia codziennego wymaga ode mnie
natychmiastowej rewizji:>.
Ale czy to ma jakieś znaczenie? ;]
Lia
Justyna Bargielska
2005-06-21 13:23:58 UTC
Post by Lia
Opuchłe 38? To tak w takt podążania za Jacykowem?
Kompletnie nie. Pani na podlinkowanym przeze mnie
zdjęciu ma ramiona szersze niż biodra;).
Post by Lia
Post by Justyna Bargielska
Bosz, ile aspektów życia codziennego wymaga ode mnie
natychmiastowej rewizji:>.
Ale czy to ma jakieś znaczenie? ;]
Bo ja wiem. Dla Ciebie nie musi, ja osobiście jestem teraz
na etapie: o, biedna sieroto, wyjdźże z domu, kup sobie
nowe ubranka, przestań się utrzymywać w niepotrzebnym
przeświadczeniu, że masz się nijak do obowiązujących
kryteriów urody itp.;). No i dzielę się radością z bycia na
nim (tym etapie).
A serio mówiąc: bardzo rzadko - uwaga! dramatyczne wyznanie -
ostatnimi czasy kupowałam sobie nowe ubrania, no i nagle
okazało się, że mój rozmiar, który pamiętałam od ostatnich
porządnych zakupów jako nieco upokarzający, mieści się teraz
w normie, w jej środku.
No i to może być przyczynek do dyskusji o - jednak - ewolucji
w zakresie kreowanego przez media ideału damskiej urody,
ale oczywiście może być też powodem do uszczypliwych uwag;).

J.

PS A już serioserio całkiem mówiąc: tak, rewidowanie poglądów
to najlepsze, co możemy zrobić dla osób, z którymi mamy okazję
je wymieniać;).
Lia
2005-06-21 13:27:49 UTC
Dnia 2005-06-21 15:23:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Justyna Bargielska
Post by Lia
Opuchłe 38? To tak w takt podążania za Jacykowem?
Kompletnie nie. Pani na podlinkowanym przeze mnie
zdjęciu ma ramiona szersze niż biodra;).
Bo to zdjęcie jest fatalnie zrobione... IMO.
Post by Justyna Bargielska
Post by Lia
Post by Justyna Bargielska
[...]
Przez omawianie cudzych rozmiarów? Nie pojmuję, ale zwalam to na karb tego
upału za oknem :)
Lia
Justyna Bargielska
2005-06-21 13:32:44 UTC
Post by Lia
Post by Justyna Bargielska
No i dzielę się radością z bycia na
nim (tym etapie).
Przez omawianie cudzych rozmiarów? Nie pojmuję, ale zwalam to na karb tego
upału za oknem :)
Eeee, zwal to na Arystotelesa: rozmiar, który na zdjęciu widzę
jako przynajmniej 38, okazuje się być w społecznym odbiorze
36 --> czuję radość, ponieważ moje w subiektywnym odbiorze
40 okazuje się tym samym w obiektywnym odbiorze 38:). No i
tyle, nie ma co mieszać w to sił wyższych.

J.
Katarzyna Kulpa
2005-06-21 14:04:47 UTC
Post by Justyna Bargielska
Post by Katarzyna Kulpa
Post by Justyna Bargielska
jaki ona, Twoim i koleżanek zdaniem, może nosić na tym zdjęciu
uogólniony rozmiar, przyjmijmy - według standardów unijnych?]
na moje oko 36.
A nie opuchłe 38??
ee, what? 38 to ja mialam, a nigdy nie bylam taka cienka.

-- kasica
Justyna Bargielska
2005-06-21 14:08:58 UTC
Post by Katarzyna Kulpa
Post by Justyna Bargielska
A nie opuchłe 38??
ee, what? 38 to ja mialam, a nigdy nie bylam taka cienka.
Dobra! Skoro już i Ty mi mówisz, że mam kłopoty z ośrodkiem
rozmiarów damskich w mózgu - zajmę się tym. Ale, posłuchaj:
cienka to może być w talii, a u nas akurat nie określa się niestety
rozmiarów po talii, mylę się? Tylko po ogólnym gabarycie.

J.
Lia
2005-06-21 14:10:19 UTC
Dnia 2005-06-21 16:08:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Justyna Bargielska
Post by Katarzyna Kulpa
[...]
Ona jest ogólnie wychudzona na tym zdjęciu, nie tylko w talii. Popatrz na
jej nogi i ramiona... 38 by na niej wisiało IMO.
Lia
Justyna Bargielska
2005-06-21 14:16:56 UTC
Post by Lia
Ona jest ogólnie wychudzona na tym zdjęciu, nie tylko w talii. Popatrz na
jej nogi i ramiona... 38 by na niej wisiało IMO.
Nogi tak. Ma wąziutkie kolana, ale to jest jakaś kostna sprawa,
zresztą bardzo wzruszająca i z pewnych punktów widzenia godna
zazdrości. Natomiast ramiona? No, nie wiem.
O co mi chodzi: że ona akurat na tym zdjęciu wygląda mi na
normalną babkę. "Normalną" tzn. nie standard, do którego wszystkie
dążymy, tylko standard, który w większości reprezentujemy na
ulicach naszych miast. _Ogólnie_ - tzn. na przykład bez wdawania
się w kwestię tych wąziutkich pęcin i kolan. Znaczy, uogólnijmy
ostatecznie: znakomita większość kobiet, które widuję na ulicy,
w tego kroju kiecce (do kolan, dopasowana w talii, zasadniczo
szyta na miarę - no, może tu jest ten myk) - wyglądałaby podobnie.

I, mówię jeszcze raz: to jest mój ogląd rzeczywistości; jeśli jest
bzdurny, chętnie go zweryfikuję i już na własny użytek postaram
się zorientować, skąd się wziął:).

J.
Lia
2005-06-21 14:22:44 UTC
Dnia 2005-06-21 16:16:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by Justyna Bargielska
O co mi chodzi: że ona akurat na tym zdjęciu wygląda mi na
normalną babkę.
Bo 36 to jest normalna babka... żeby nosić 36 nie trzeba byc szkieletorem,
można mieć biust rozmiar C, i widoczne biodra. Naprawdę :)
Post by Justyna Bargielska
"Normalną" tzn. nie standard, do którego wszystkie
dążymy, tylko standard, który w większości reprezentujemy na
ulicach naszych miast.
To ja co innego widzę na ulicach, bo większośc kobiet (kobiet a nie
lolitek) ma się nijak do tego jak wygląda Renee.
Post by Justyna Bargielska
[...]
W dobrze dobranej kiecce, nie za obcisłej, nie wiszącej niepotrzebnie
większośc kobiet wygląda OK. Wystarczy popatrzeć na panny młode, które na
dobór sukni ślubnej i jej dopasowanie poświęcają więcej czasu niż
przeciętna kobieta kupująca sukienkę do biegania na co dzień. Dobry krój,
dobra długośc, dobry materiał - nawet rozmiar nr 40 wyglądałby dobrze.
Post by Justyna Bargielska
I, mówię jeszcze raz: to jest mój ogląd rzeczywistości; jeśli jest
bzdurny, chętnie go zweryfikuję i już na własny użytek postaram
się zorientować, skąd się wziął:).
Właściwie ten ogląd niczemu nie szkodzi, kazdy ma swój, i nie ma sensu
zmieniac go na siłę :)
Lia
Justyna Bargielska
2005-06-21 14:34:07 UTC
Post by Lia
Post by Justyna Bargielska
[...]
Zgoda, tylko to nie jest to 36, które do niedawna - względnie niedawna,
weźmy poprawkę na moją ostatnią abnegację - proponowały firmy
odzieżowe.
Wniosek dla mnie: jak mi jeszcze raz przyjdzie do głowy szukać w
sklepie czterdziestek, mam się tłuc po łapach. 36 na górze, 38 na dole
i koniec.
Oszczędzi mi to, jednostce nieśmiałej i próbującej dokonać sezonowych
zakupów w góra kwadrans, takich sytuacji jak ostatnio, ze spodniami,
które chyba upiorę w 90 stopniach, żeby się raczyły zejść;(.

J.

Katarzyna Kulpa
2005-06-21 14:19:59 UTC
Post by Justyna Bargielska
Post by Katarzyna Kulpa
Post by Justyna Bargielska
[...]
ale ona w tylku cienka jest! i kosci ma przerazliwe!

-- kasica (przeprowadzam sie do wybiegu dla sloni)
Justyna Bargielska
2005-06-21 14:26:30 UTC
Post by Katarzyna Kulpa
ale ona w tylku cienka jest! i kosci ma przerazliwe!
Akurat na tym zdjęciu to pojęcia nie możesz!mieć, jaka
jest w tyłku.
A kości: wybacz. Wystarczyłoby, żebym schudła dwa-
trzy kilo i też bym miała to, co nazywasz "przeraźliwymi
koścmi". Tajemnica bytu nazywana GRUBOKOŚCISTOŚCIĄ;).
Ale do wychudzenia, ojezu, ale by mi było daleko.
Post by Katarzyna Kulpa
-- kasica (przeprowadzam sie do wybiegu dla sloni)
Jjjjasne. Jeszcze mnie w poczucie winy wpędź na ostatek.
Przecież ja próbuję powiedzieć, że jak się wyciągnie wnioski
z naszych różnych ostatnio na pru rozmów, to wynika niezbicie,
że jesteśmy szczuplejsze, niż nam się wydaje.

J.
iska
2005-06-21 13:46:22 UTC
Post by Magda
[...]
Mnie sie ona w ogole nie podoba ale to inna historia.
A co do Bridget Jones to ponawiam pytanie: W ksiazce czesci pierwszej
wazyla ona srednio 58 kg. To ciut wiecej niz ja przy 1,56 (ale tez nikt mi
nie wierzy ze az tyle oceniajac po wygladzie :). W filmie IMHO zrobili z
niej siedemdziesiatke. Czy tylko mnie sie to kloci? Bo te jej problemy w
ksiazce byly dla mnie typowym podejsciem kobiet ktore zawsze (no prawie
ale podreslenia przekazu bede uzywac mocnych stwierdzen) chca wazyc mniej
a w filmie to rzeczywiscie moglaby ciut zrzucic?
iska
justa
2005-06-21 13:59:31 UTC
Post by iska
[...]
no właśnie, a ciekawe, ile ona tam oficjalnie wzrostu miała. bo ja nawet przy
60 kg tak gruba nie byłam ;) a podejrzewam, że jest ode mnie wyższa, więc tym
bardziej te 58 kg powinno jej się rozłożyć po długości ;)
iska
2005-06-21 14:21:58 UTC
Post by iska
[...]
no w³a¶nie, a ciekawe, ile ona tam oficjalnie wzrostu mia³a. bo ja nawet
przy
60 kg tak gruba nie by³am ;) a podejrzewam, ¿e jest ode mnie wy¿sza,
wiêc tym
bardziej te 58 kg powinno jej siê roz³o¿yæ po d³ugo¶ci ;)
W koncu ktos mnie rozumie :DD Niestety nie mam przy sobie ksiazki ale
nigdzie nie bylo wspomniane ze jest ona krasnoludkiem naturalnej wielkosci
wiec IMHO mozna przyjac minimum 1.65.
I dla mnie byl to zgrzyt nie do przelkniecia w stosunku do ksiazki.
iska
mbn
2005-06-21 14:21:23 UTC
Post by iska
[...]
nie tylko Tobie ;)
ale jeszcze bardziej niz wyglad przeszkadzal mi charakter filmowej Bridget,
z ta z ksiazki chetnie bym sie zaprzyjaznila, tej z filmu nie chcialabym
znac
Lia
2005-06-21 14:25:59 UTC
Dnia 2005-06-21 16:21:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
Post by mbn
[...]
I w filnie nie było "poprańców emocjonalnych", a to sedno ksiżaki było :)
Lia
iska
2005-06-21 14:26:11 UTC
Post by mbn
[...]
´
To tez, w filmie po prostu zrobili z niej idiotke. Gdyby nie Firth i Grant
niewiele by zostalo do ogladania :(
Nie zachwycil mnie tez "brytyjski" akcent Zelwegger nad ktorym tak
szumialy media.
iska
justa
2005-06-21 13:54:31 UTC
Post by Magda
Dziewczyny, a tak z reka na sercu ;-) Nie uwazacie, ze Bridget Jones
wygladala apetycznie? A juz w przebraniu kroliczka moim zdaniem rewelacja.
jak dla mnie, trochę za dużo kochanego ciałka ;)
Post by Magda
Widzialam pozniej ta aktorke na jakims rozdaniu nagrod, kiedy zrzucila
nadprogramowe kilogramy. Wygladala szczuplej i ...duzo starzej.
nie wiem, które rozdanie nagród widziałaś, jeśli to, co ja, to wg mnie
postarzył ją kolor włosów (zmiana z blond na zbyt ciemne w stosunku do
karnacji), a nie szczupłość.
justa
2005-06-21 14:03:24 UTC
Post by Lia
Zaczyna się program Drzyzgi... o "ubieraniu kobiet". Gościem ma być m.in.
ulubieniec pru - Jacyków.
pierwszy raz to nazwisko "słyszę" i jakoś nie żałuję, jeśli to ma być szczyt
jego możliwości:
http://galaktyka.bizz.pl/details.php?image_id=168
Katarzyna Kulpa
2005-06-21 14:24:12 UTC
Post by justa
Post by Lia
[...]
no bo to jest taki ulubieniec troche w cudzyslowiu :)

-- kasica